Jarin Mela Seiso Täysillä Ja Mä Otin Sen Terskan Huulieni Väliin Samalla Kun Aki Nuoli Sitä Juuresta.

Laitoin lehden syrjään ja huomasin kyllä heti että taitaa olla nauhurissa ihan joku muu leffa kun ruudulla näky lähikuva kundista joka imi valtavaa mustaa kyrpää suu ammollaan ja silmät kiinni. Jari pyöritti sormeensa mun reiässä, levitti sitä ja lisäs vielä liukkaria. “olispa tossa ton paikalla”, sano Aki ja äänestä kuuli että se tosiaan olis halunnu vaihtaa paikkoja sen videon jätkän kanssa. Jari oli mun takanani painautunu ihan muhun kiinni ja mä tunsin kuinka sen kova kuuma kyrpä hiero mun pakaroita vasten. Jarin mela seiso täysillä ja mä otin sen terskan huulieni väliin samalla kun Aki nuoli sitä juuresta. Jarin pallit roikku raskaina pusseissaan, se oli ajanu karvat niistä pois mutta muuten sen paksu karvotus kiilteli mustana.

Nylonia ja sauvaa 3

Samalla tunsin miten Riitta levitti liukkaria pepullesi. Huomasin Riitan katsovan minua. Käytyämme pesulla ja kuivattuamme itsemme sai piika käskyn pukea sukat ja korsetin yms. rouvan vieraalle, jonka piti lähteä kotiin. Voi taivas! Päätellen tahdista jolla peppuasi pyöritit olit sinäkin huippu kiimassa. Nyt en enää voinut olla sivusta katsoja vaan laskin pullot pöydälle ja hyökkäsin kiinni noihin rintoihin. Nyt tahtoo tuota dildoa sanoi Riitta osoittaen kyrpääni. Siten pystyisin hieman kontrolloimaan itse kunkin tilaa ja samalla antaisin teille hieman lisää aikaa tottua tilanteeseen. Miten hyvältä tuntui ja sukkiin verhotut jalat lepäsivät olkapäilläni. Tottelevaisena piikana puin rouvani ystävättären huolella ja hellästi. Olihan oikeus ja kohtuus, että Riitta saisi nyt orgasmin, kun me olimme kumpikin jo kerran saaneet. Tässä vaiheessa ei enää ollut epäselvää mitä hän aikoi.

Toinen miehistä nostaa käteni pystyyn ja hetken päästä huomaan olevani käsiraudoissa roikkumassa katosta niin, että olen polvillani sängyllä. Samassa perään tulee kuuma, kova kalu, joka upottaa jääpalan vielä syvemmälle. En pysty liikkumaan sitä vasten, vaan minun on oltava paikoillani, jotta se pysyy edes siinä. En kestä tätä yhdistelmää kauaa, vaan tulen rajusti. Alan liikuttaa kättäni puristellen pitkin kalua, välillä nuolaisten sen päästä ja välillä ottaen pelkän pään suuhuni. Rintani ovat pingottuneet asennosta johtuen ja kaikesta käsittelystä ja jääpalasta johtuen ovat herkimmillään. Minun on välillä vaikea pysyä rytmissä kun toinen mies on löytänyt klitorikseni ja sitä puristellen ja pyöritellen laittaa peukalonsa sisääni. Miehet riisuvat rannalle lähes omieni viereen, joten tuskin on epäselvää, että vedessä on joku jota eivät ole vielä huomanneet. Voiko tällaista tapahtua. Toinen mies tulee taakseni ja hyväilee käsillään niskaani, kylkiäni, rintojani, vatsaani, lantiotani, reisiäni ja lopulta siirtää kätensä pepulleni puristellen pakaroitani.

Marita oli tullut katsomaan meitä ja Milla vähän kiusoitellen sanoi, nyt on Rauno kokonaan minun tarttuen kulliini ja laittaen sen pikkuhousujen sisälle, hangaten kosteaa pilluaan sillä minun hyväillessäni hänen kiimaista vartaloaan kaikkialta. Olin saanut sormen ujutettua klitorikselle ja hivelin sitä kostuttaen sormea ihanassa pillussa ja Milla nautti ja huohotti: Saat tehdä mitä haluat olen sinun. Otin pienimmät valkoiset silkkiset pikkuhousut ja valkoiset silkki ritsikat mitkä olivat kuin valetut Millan ihanille rinnoille. Milla oli ihan muissa maailmoissa ja läähätti ja vaikeroi, otin polvitaipeista kiinni ja nostelin Millaa kullini puskien säälimättömästi tiukkaan pilluun, painoin minkä pystyi ja paine palleissa oli jo niin kova että kun Milla uikuttaen sai orgasmin minä räjähdin Millan pilluun paineella mikä hetkeksi sumensi tajuntani. Nousin ja seurasin Millaa kulli pystyssä makuuhuoneeseen jossa oli tosi paljon alusvaatteita esillä, satiinia silkkiä puuvillaa ja vaikka minkälaisia settejä. Menin Millan viereen ja vedin hänet päälleni hyväillen käsilläni ja suutelimme kiihkeästi, miten ihanaa oli puristaa kiinteitä pakaroita liukkaissa pikkuhousuissa. Rytmikkäästi Milla työnteli vastaan ja tahti kiihtyi, halusin pitkittää nautintoa ja välillä pysäytin liikkeen ja annoin kullini tunnustella valuvaa pillua.

Sanoin Millalle, käänny pylly tännepäin ja jatka Maritan nuolemista, Milla kääntyi ja nyt yletyin hivelemään hänen spermaista pilluaan.

Leave a Reply

